Premium accounts
are only £9.99 - Upgrade now

The Cues Brothers - "We're On A Mission From God"

Viewing forum thread.
Back to Clan and League Chat.
Back to Forum List.

Pages: 13637
38
394042
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
08:34 Sat 9 Apr 16 (BST)  [Link]  
That seems to be about the best ya can get if Connors moving house.
I get yer annoyed but no need for rudeness!
Sure there's still the Knockout Cup, do it


He always has an excuse for not doing what he said he was gonna. "i'll take over from Zac and keep it going, rename it, bring new players in and generally do what ever needs doing"

puff...... gone ......no where to be seen. Been going on for weeks. If it hadnt been for mr_tumble and keith god knows what would have happened. People keep going on about "its a game". Makes me puke. Yeah its just a game when you get to come on, play a few games and then go. Its the organization behind all those games from day 1 that enables players to do that. And then you got so called captains that cant come on and play a single game. It aint the losing that bothers me, never has been, its the damn right ignorance. That i cant abide and it does wind me up.Sorry


It's only an online game to me should have a consequence for Clan players in my opinion. You're right, we all signed up for this!
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
18:59 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
Seems The A Team has Phoenix
dgeneratio
dgeneratio
Posts: 38,006
19:00 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
Fly Away Home
mr_tumble
mr_tumble
Posts: 293
19:01 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
yep and we only have 4 active players for that ,,,i think lol
dgeneratio
dgeneratio
Posts: 38,006
19:04 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
yep and we only have 4 active players for that ,,,i think lol


Yep, sigh of relief for you mate BUT, only people in A Team can compete.
mr_tumble
mr_tumble
Posts: 293
19:05 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
yep and we only have 4 active players for that ,,,i think lol


Yep, sigh of relief for you mate BUT, only people in A Team can compete.


i know mate,,so we might scrape it
dgeneratio
dgeneratio
Posts: 38,006
19:09 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
hope not but with players leaving i can see why
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
19:57 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
Reckon me, hoss, Mark and tumble can take em out
Deleted User
(IP Logged)
20:27 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
me v kingdadcool

8us KDC took both games
9us 1 each i thought i might be in with a chance
8uk i won the first it was down to good playing he got the second

both points go to kingdadcool
sorry guys
Deleted User
(IP Logged)
21:23 Sun 10 Apr 16 (BST)  [Link]  
Reckon me, hoss, Mark and tumble can take em out


lol credit if you do pal :)
mr_tumble
mr_tumble
Posts: 293
15:37 Mon 11 Apr 16 (BST)  [Link]  
SL: Deadline 20/04/2016

cues bros A vs Phoenix Revenge

hippesville vs shadows
horse10000 vs 2pac786
mr_tumble vs _fresh_
marksmith vs rapid_pot

good luck all
mr_tumble
mr_tumble
Posts: 293
16:07 Mon 11 Apr 16 (BST)  [Link]  
THE KILLER CHALLENGE CUP


Phoenix Revenge v Funky Pool Devils v Cues Brothers

Games to be completed by 24th April 2016.

can we all push for Sunday 17th 9pm please
bucky and ash have agreed to this time also we need 5 players if your interested let myself or keith (horse10000) know please thanks
i cant make it due to working nights but good luck to the players who do compete and have fun but win
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
16:13 Mon 11 Apr 16 (BST)  [Link]  
Playin shadows Wed night after 9pm all being well
mr_tumble
mr_tumble
Posts: 293
16:14 Mon 11 Apr 16 (BST)  [Link]  
Playin shadows Wed night after 9pm all being well


coolio good luck m8
blueberry
blueberry
Posts: 6,262
16:28 Mon 11 Apr 16 (BST)  [Link]  
Guys as my supplies of blueberry have ran out, meaning that I'm no longer stoned, I regret to say I will have to leave this clan. It's not the clan I joined and never will be. I'd like to dedicate this decision to punkpoet and ang3l x
Good luck if this ship ever sales again. Colin


Goodbye berry, hope all goes well for you, sorry to chat to myself but felt lonely with noone commenting...
immortal
immortal
Posts: 643
16:42 Tue 12 Apr 16 (BST)  [Link]  
Tumble, ill need too speak to Keith to find out if i can play in the killer as i had too do a name change. (out of my control) If i can play under the name and still help out CB till end of season i will and you can count me in for killer. (Long as i remember about it)

If i can we will have -

Myself
You
Hippes
Keith

I think that is it.
Deleted User
(IP Logged)
16:56 Tue 12 Apr 16 (BST)  [Link]  
Tumble, ill need too speak to Keith to find out if i can play in the killer as i had too do a name change. (out of my control) If i can play under the name and still help out CB till end of season i will and you can count me in for killer. (Long as i remember about it)

If i can we will have -

Myself
You
Hippes
Keith

I think that is it.


yes u can providing he knows who u was .
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
18:09 Tue 12 Apr 16 (BST)  [Link]  
Tumble, ill need too speak to Keith to find out if i can play in the killer as i had too do a name change. (out of my control) If i can play under the name and still help out CB till end of season i will and you can count me in for killer. (Long as i remember about it)

If i can we will have -

Myself
You
Hippes
Keith

I think that is it.


yes u can providing he knows who u was .

Who is he???
i_am_noob
i_am_noob
Posts: 2,062
18:21 Tue 12 Apr 16 (BST)  [Link]  
Tumble, ill need too speak to Keith to find out if i can play in the killer as i had too do a name change. (out of my control) If i can play under the name and still help out CB till end of season i will and you can count me in for killer. (Long as i remember about it)

If i can we will have -

Myself
You
Hippes
Keith

I think that is it.


yes u can providing he knows who u was .

Who is he???


He's crap.....alot
blueberry
blueberry
Posts: 6,262
18:31 Tue 12 Apr 16 (BST)  [Link]  
This is like a TV soap, didn't he leave clan a few days ago lol
Pages: 13637
38
394042
Unable to post
Reason:You must log in before you can post

The Cues Brothers - "We're On A Mission From God"

Back to Top of this Page
Back to Clan and League Chat.
Back to Forum List.