Premium accounts
are only £9.99 - Upgrade now

Dedications Thread

Viewing forum thread.
Back to Game Shouts.
Back to Forum List.

Pages: 134
5
6721
_epicshot_
_epicshot_
Posts: 1,288
00:32 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
Not sure but if my count is right ... Then that's 4 ro's in 6 breaks not bad!!
kris
kris
Posts: 4,018
01:37 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
yeah, im not sure how this is possible. on your page under EVENTS it says 4 runouts. but if you look at your results, then all you have is the two from psych_pro?

Id like to hear a second opinion about tht from someone.

as all you did after playing with Psych_pro was playing with me and then DVZ. and there were no ronouts there
_epicshot_
_epicshot_
Posts: 1,288
01:40 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
yeah, im not sure how this is possible. on your page under EVENTS it says 4 runouts. but if you look at your results, then all you have is the two from psych_pro?

Id like to hear a second opinion about tht from someone.

as all you did after playing with Psych_pro was playing with me and then DVZ. and there were no ronouts there


I ranout against u lol
_epicshot_
_epicshot_
Posts: 1,288
01:42 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
i put them all together for ya bro!

19:29 Fri 07/07/17
8 Ball Billiards - _epicshot_ broke and cleared up!
19:15 Fri 07/07/17
8 Ball Billiards - _epicshot_ broke and cleared up!
18:57 Fri 07/07/17
8 Ball Billiards - _epicshot_ broke and cleared up!
18:51 Fri 07/07/17
8 Ball Billiards - _epicshot_ broke and cleared up!

8 Ball Billiards Ranked - kris (3) loses to _epicshot_ (4) who ran the rack!
RANKINGS: _epicshot_ 751.5 (+1.8), kris 731.5 (-1.8)
about an hour ago

_epicshot_

8 Ball Billiards Ranked - kris (2) loses to _epicshot_ (1) who ran the rack!
RANKINGS: _epicshot_ 748.3 (+1.9), kris 734.7 (-1.9)
about an hour ago

Plus again psych_pro i had 2 ..
kris
kris
Posts: 4,018
01:54 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
fair enough

i must be drunk then cos cant remember for my life u running out against me :)


never mind, you are on the lead anyway!
kris
kris
Posts: 4,018
03:01 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
So heres the stuff that i would happily send away to the top 3.

ive gathered em over a long time, mostly from Irish flea markets, te shotglasses i took ith me from England when i moved to Ireland Yes they cost me some money , but these days my interests have changed so :)
Posted Image

Edited at 03:10 Sat 08/07/17 (BST)
_knightmare_
_knightmare_
Posts: 14,669
03:02 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
Lol: I've hit 5 8us runouts in 1 evening before, those runouts aren't that difficult. 20 in 6 years is quite embarrassing so I wouldn't be shouting from the rooftops too loudly.



For me, its good. Im trying to create a competition. whilst i thank you for your opinion, id like you to keep em to yourself in the future. I am trying to do something fun here, hopefully everyone else are not that good as you.


I'll happily keep my opinions to myself but if you call/single me out then it's only fitting seeing as you've invited me...to respond.

I only managed those runouts on 1 evening, never replicated....unfortunately. Good luck with your little event thing.

Many runouts in so few frames epic, not bad....congratz

Night...back to snooker for me.

Edited at 04:55 Sat 08/07/17 (BST)
_knightmare_
_knightmare_
Posts: 14,669
03:08 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
Dedicate my Breaks of 84 and 100 over on Snooker tonight - 84: Potted ALL Reds with the Black, then potted the colours in sequence; Yellow, Green, Brown and silly me potted the Cue Ball in the opposite middle.....Sooo close to my 1st ever 107 Break.

I followed it up with a 100 so cannot grumble....not played 100 matches over on snooker yet hence me posting here.

Dedicate to ALL Phoenix Players.

* I will get that 107!!!
* Trying to beat the 84 in Original too!!!
kris
kris
Posts: 4,018
05:19 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
i think offering prizes is still a bit of a sore subject here, but someone had to :)

I mean, all i could do is only let ya down lol
But to be honest, my intentions here are different. And as i alwas play my games, i also will deliver here. You just have to trust me and judge me later.
faust
faust
Posts: 9,980
13:55 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
Lol: I've hit 5 8us runouts in 1 evening before, those runouts aren't that difficult. 20 in 6 years is quite embarrassing so I wouldn't be shouting from the rooftops too loudly.



And yet you're widely considered to be one of the worst players on the site. I'd find that a LOT more embarrassing!
_knightmare_
_knightmare_
Posts: 14,669
14:44 Sat 8 Jul 17 (BST)  [Link]  
Lol: I've hit 5 8us runouts in 1 evening before, those runouts aren't that difficult. 20 in 6 years is quite embarrassing so I wouldn't be shouting from the rooftops too loudly.



And yet you're widely considered to be one of the worst players on the site. I'd find that a LOT more embarrassing!


Lol! IF that's true then more fool them. Wicked too at the same time I will add.

"My Plan, My Master Plan! It's Working!!!"

__start__
__start__
Posts: 846
10:59 Sun 9 Jul 17 (BST)  [Link]  
Straight Speed Tournament final - __start__ (1) 35-16 (0) yabet

when he lost he said......... trats everyone knows im better at this game than you... I replied.... you must of just been unlucky pal.... he said go and f-k yaself... that's not very nice is it.................. I happen to think and I bet a few do aswell that im a far better player than ya...... I try to ignore the rumours about you but it freaks me out abit.
yabet
yabet
Posts: 85
14:57 Sun 9 Jul 17 (BST)  [Link]  
you have me on ignore love that post
you really love me

lmao

Edited at 15:29 Sun 09/07/17 (BST)
mufc_man
mufc_man
Posts: 16
00:13 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
Won the Week TournaPoints Event!

won my very first week event medal im dedicating it to darkknight _knightmare_, stellafella and hippesville

Edited at 00:22 Mon 10/07/17 (BST)
darkknight
darkknight
Posts: 103
00:16 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
well done mate! too good

more to come I'm sure!

Congrats
hippesville
hippesville
Posts: 10,878
00:18 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
Nice one m8, keep er lit for the month now!
mufc_man
mufc_man
Posts: 16
00:23 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
Nice one m8, keep er lit for the month now!


yeah im gonna give the month ago haha still got plenty of time on that one
mufc_man
mufc_man
Posts: 16
00:24 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
well done mate! too good

more to come I'm sure!

Congrats


thank you mate and yeah i hope to get some more
_knightmare_
_knightmare_
Posts: 14,669
00:59 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
Won the Week TournaPoints Event!

won my very first week event medal im dedicating it to darkknight _knightmare_, stellafella and hippesville

Edited at 00:22 Mon 10/07/17 (BST)


Congratz mate - playing very well...always good to see. Keep it going.
mufc_man
mufc_man
Posts: 16
03:06 Mon 10 Jul 17 (BST)  [Link]  
Won the Week TournaPoints Event!

won my very first week event medal im dedicating it to darkknight _knightmare_, stellafella and hippesville

Edited at 00:22 Mon 10/07/17 (BST)


Congratz mate - playing very well...always good to see. Keep it going.


cheers mate yeah this week has been pretty good 2 day events 1 week event not bad at all haha and a fair few runouts and golden breaks on 9us so lets hope next week is the same haha
Pages: 134
5
6721
Unable to post
Reason:You must log in before you can post

Dedications Thread

Back to Top of this Page
Back to Game Shouts.
Back to Forum List.