Premium accounts
are only £9.99 - Upgrade now

Soccer Manager

Viewing forum thread.
Back to Fun Links.
Back to Forum List.

Pages: 19798
99
100
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
23:14 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
No point holding onto him if he's not playing well (over 100k wage per turn just for him), you could get quite a bit for him that would work better. Though you don't really need much if you have Barca haha.
Deleted User
(IP Logged)
23:20 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Gareth bale...hmm tempting..

mite use someone else too.or cash.
bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
23:25 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
True Zante, rated 99 and he does nothing much...
erigert
erigert
Posts: 6,412
23:28 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Put him as a centre forward Jay and im sure he will make loads of goal
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
23:33 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
I'm gonna accept i'm not gonna be able to get Messi and get some other players
bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
23:34 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
I have Rooney to though who has hardly scored. Im going to have a look tonight and try get them all in decent areas.

Messi is available if he plays crap next game haha for the right price/player(s)
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
23:39 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
If i hadn't bought Song off you I could've made you an offer
bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
23:42 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
23:44 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
What sort of players would you be after anyway?
bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
23:45 Sun 24 Feb 13 (GMT)  [Link]  
No idea, i know Dex would want him though so maybe he see's this. Never know, going to try out new formation and tactics i think
Deleted User
(IP Logged)
00:00 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
april...

if i can do a deal i will..

if not.il sell u bale for whatever..then buy messi from u lol
bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
04:10 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Real Madrid have made an offer to Barcelona for Lionel MESSI of £3,000,000 plus Gonzalo HIGUAIN and Karim BENZEMA .

Hmmmm, i could be doing with another striker but i think a 95+ player would have to be in there
Deleted User
(IP Logged)
12:32 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Real Madrid have made an offer to Barcelona for Lionel MESSI of £3,000,000 plus Gonzalo HIGUAIN and Karim BENZEMA .

Hmmmm, i could be doing with another striker but i think a 95+ player would have to be in there


Yeah i think Ronaldo should be in there
Deleted User
(IP Logged)
20:25 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
messi is up for auction


bluenose1872
bluenose1872
Posts: 22,512
20:36 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Actually Messi is sold.....

Real Madrid have made an offer to Barcelona for Lionel MESSI of £7,500,000 plus Sergio RAMOS and Gonzalo HIGUAIN . (Accepted)
Deleted User
(IP Logged)
22:27 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Actually Messi is sold.....

Real Madrid have made an offer to Barcelona for Lionel MESSI of £7,500,000 plus Sergio RAMOS and Gonzalo HIGUAIN . (Accepted)


Wow...
fry06
fry06
Posts: 19,233
23:33 Mon 25 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Andrew Fryatt was helpless to prevent a English Championship Shield Final defeat with West Bromwich Albion against Sunderland!! West Bromwich Albion lost to Sunderland 4 - 3 on penalties after the match ended 0 - 0.

Well done Owen

forgot to set my team lol
Deleted User
(IP Logged)
00:10 Tue 26 Feb 13 (GMT)  [Link]  
Andrew Fryatt was helpless to prevent a English Championship Shield Final defeat with West Bromwich Albion against Sunderland!! West Bromwich Albion lost to Sunderland 4 - 3 on penalties after the match ended 0 - 0.

Well done Owen

forgot to set my team lol


How i won is beyond me, you battered me to death, my team were very very ordinary!! Shows i need ronaldo and gomez in the team haha, michu and de jong dont quite cut it lol
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
11:37 Tue 26 Feb 13 (GMT)  [Link]  
I thought you said Messi wasn't performing? :S

he was your third highest performing player in the league (7.60) behind Alves and Lukaku :O and joint 2nd highest goal scorer. All's he'd done wrong was get sent off

Well done to Dex for managing to negotiate so early on haha, I'm expecting you to bag the goals with the 2 best players in the game
zantetsukenz
zantetsukenz
Moderator
Posts: 19,961
11:50 Tue 26 Feb 13 (GMT)  [Link]  
ohhh, my signings have gone through in that gameworld

Moutinho and Schmeltzer for Skrtel, Coates and Robinson
Pages: 19798
99
100
Unable to post
Reason:You must log in before you can post

Soccer Manager

Back to Top of this Page
Back to Fun Links.
Back to Forum List.